GRY/VR/360

Nad dźwiękiem interaktywnym i dźwiękiem przestrzennym pracujemy od 2016 roku. W tym czasie zrealizowaliśmy kilka małych i dużych projektów (m.in. słuchowisko binauralne Tunel oraz grę VR Interkosmos), obecnie przygotowujemy się do prac nad kolejnymi (m.in. gra komputerowa Metamorphosis, film 360 Poza Ciałem Pawła Jóźwiaka-Rodana).

Oferujemy udźwiękowienie:

• gier komputerowych,
• biznesowych i szkoleniowych projektów VR,
• filmów 360.

Pracujemy w silnikach Unreal i Unity. Implementujemy za pomocą WWISE. Korzystamy z narzędzi do dźwięku przestrzennego takich jak Steam Audio, Google Resonance Audio, Facebook Spatial Workstation, Ircam SPAT i innych.

Zakres naszych prac obejmuje:
• sound design, montaż dźwięku,
• przestrzenne nagrania ambisoniczne i binauralne,
• nagrania partii głosowych,
• przestrzenny miks dźwięku,
• implementacja.

Prowadzimy także prace badawczo-rozwojowe i uczestniczymy w wydarzeniach konferencyjnych (prelekcje Pawła Uszyńskiego m.in. dla European VR/AR Congress 2017, grupy badawczej Systemy Narracyjne działającej na warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz Krakowskiego Uniwersytetu Pedagogicznego).